İstediğinizi veren Beylikdüzü escort bayan Dilber

İstediğinizi veren Beylikdüzü escort bayan Dilber
Hepinize öncelikle merhabalar beyler. Ben Beylikdüzü escort kadınınız Dilber. Tabi ki de her insanın cinsel yaşamdan beklentisi farklı oluyor. Elbette her insanın yaşamak istediği zevkte değişiklik gösteriyor. O yüzden de aslında burada cinsel ilişki hizmeti veren bir kadın genel olarak her erkeğe hitap etmiş bir kadın olmuyor. Fakat ben sizlere kendim için kesinlikle her erkeğe hitap eden bir kadın olduğumu söyleyebilirim. Çünkü ben kesinlikle her erkeğe istediğini yaşatan bir kadınım.

Zaten o yüzden sizlere kendimi tanıtırken istediğinizi veren kadınınız olarak tanıttım. Şimdi zaten bunlardan az sonra daha da detaylı olarak sizlere bahsedeceğim. O yüzden şimdi dilerseniz ben escort kadınınız olarak sizlere kişisel özelliklerimden bahsedeyim. Yani aslında sadece yaşımdan falan bahsedeceğim. Çünkü fiziksel özelliklerimden bahsetmeme gerek yok. Çünkü sizlere fiziksel olarak nasıl bir kadın olduğumu gösterebilmek için şimdi zaten buraya fotoğraflarımı da ekliyorum.

Cinsellikte sınırım yok


Sizlere istediğinizi veren Beylikdüzü escort kadınınız olduğumu söyledim. İşte şimdi bu konuyu sizlere çok daha detaylı bir şekilde açmak istiyorum. Aslında sizlere kısaca cinsellikte sınırı olmayan bir kadınınız olduğumu da söyleyebilirim. Yani sizler zaten bunu söylememden bile benim sizlere nasıl bir cinsel ilişki hizmeti verdiğimi anlamışsınızdır. Zaten her insanın cinsel yaşamdan beklentisinin aynı olmadığını düşündüğümden bahsetmiştim.

O yüzden ben mesela burada sizlere sadece anal seks hizmeti veren bir kadın olamazdım. Çünkü o zaman kendimi oral seks, düz cinsel ilişki yaşamak isteyen erkeklerden hem de kendimi bu birlikteliklerin zevkinden mahrum etmiş olacaktım. Tabi ben ne zevkimden ne de erkeklerimden mahrum kalmak istemeyen bir kadın olduğum için o yüzden tamamen erkeğime yönelik birliktelik yaşıyorum. Cinsel türler arasında da asla bir ayrım yada seçim yapmıyorum.

Her türlü görüşme yapıyorum


Burada sizlere cinsel ilişki hizmeti sunan tabi ki de çok fazla kadın var. Yani bende zaten tek Beylikdüzü escort kadınınızın kendim olmadığımı çok iyi biliyorum. Fakat her kadın sizlere benim gibi bir cinsel ilişki hizmeti sunmuyor beyler. Genel olarak tıpkı özel yaşamınızda ki kadınların olduğu gibi burada ki kadınlarında cinsel ilişki yaşamak için sizlere çok fazla sınırları ve şartlar var. İşte bu sınırlar ve şartlar bende kesinlikle yok beyler. Yani ben öyle sizlere gecelik, saatlik gibi sınırlarla şartlarla hizmet veren bir kadın değilim. Direkt olarak sizlere her türlü görüşmeyi yaptığımı söyleyebilirim.

Evet ben sizlerle her türlü ve her yerde cinsel ilişki yaşayacak bir kadınım. Fakat sizlerden sadece bana ne istediğinizi önceden belirtmenizi istiyorum. Çünkü her erkek farklı şekilde ve farklı yerde görüşmek isteyeceği için o yüzden benimde randevularımı bir şekilde düzenlemem ve ayarlamam gerekiyor. Yani saatlik randevu aldıysanız onu sonradan geceliğe çeviremezsiniz. O yüzden net karar verin ve randevu almak için beni arayın.

 

Dilber hanım dün gece için çok ama çok teşekkür ederim yaşadığım en güzel anlardan en güzel ilişkilerden birisini soracak olsalar kjesinlikle senin ile yaşadığım ilişkiyi seçerim çok çok teşekkür ederim en kısa sürede tekrar geleceğim.
asım /
Seks yapmayı her kes böyle küçümsüyor yada farklı tarzdan bakıyorlar bana göre en önemli şeylerden birisi olduğu için sizin gibi gerçekten hakkını verecek kaliteli bir kadın ile birlikte sınırsız bir görüşme içinm de bulunmayı çok isterim. Sizden cevap bekliyor olacağım.
akif /
merhaba ben fırat en son istan istanbula 10 yıl önce geldim eskiden genel ev vardı şimdi ise her şey degişmiş kuzenemi dedim hadi karıya gidelim yok baba o eskide kaldı şimdi onlar sana geliyor dedi nasıl yani dedim bak kardeşim papim.net diye escort sitesi var ona giriyorsun ordan kendine seçiyorsun istedigin kadın sana geliyor dedi bende girdim dilber hanım geldi süper bir gece yaşadım onunla o yüzden çok teşekür ederim papim.net
fırat /